Strategie dat werkt

Over Ons

Het internet is niet meer weg te denken uit ons leven. Het is dan ook niet verwonderlijk dat de toekomst van organisaties grotendeels afhangt van hoe en op welke wijze zij op het internet aanwezig zijn en de aansluiting met de doelgroep weten te vinden.

De kern van onze Aanpak

Waar, wanneer en met welke middelen organisaties online aanwezig zijn is wordt bepaald aan de hand van hoe de doelgroep zich online beweegt, waar zij zich bevinden en wat hen motiveert. Wie de klant wil bewegen dient dan ook op het juiste moment met een relevante uiting aanwezig te zijn.

Een totaalaanpak voor de digitale omgeving is essentieel voor iedereen die succesvol wil zijn op het internet. Voor ambitieuze organisaties staat Upventure klaar met de kennis en de vaardigheden die nodig zijn voor een effectieve en resultaatgerichte online aanwezigheid met toekomstbestendige, op groei gerichte oplossingen.

Masterclass Mondzorg

ABN AMRO volgt de huidige trends en ontwikkelingen in de mondzorgbranche op de voet. Tijdens het eerste deel Masterclass wordt uitgebreid stil gestaan bij de laatste veranderingen, innovaties en vooruitzichten in de markt en bespreken zij de impact die dit voor praktijkhouders kan meebrengen.

In het tweede gedeelte van de Masterclass wordt door Upventure ingegaan op een strategische marketingbenadering voor praktijken waarin het behalen van meer rendement doormiddel van datagedreven marketing centraal staan. 

 

Locatie: De Stoomhal Wormer (Het Stookhuis) Rijstpellerij Pakhuis Hollandia, Pakhuisplein 44, 1531 MZ Wormer 

Datum: 15 Oktober 2024

Aanvang: 19:00 uur 

Meer informatie op www.abn-amro.nl

Maximaal resultaat met integrale marketing